Zdrav duh, zdravo telo

  1. SMEH JE POL ZDRAVJA.

Več se smejemo, bolj smo zdravi in manj smo v stresu.

  1. NAJ VAM VAŠE ZDRAVJE IN POČUTJE POSTANETA PRIORITETA.

Zavedamo se, da smo dragocena bitja, ki si zaslužijo zdravje in dobro počutje. Ste pripravljeni odkriti vzroke vaših bolezni in nelagodja ter delati na sproščanju negativnosti, ki je prispevalo k temu počutju? Ali je mogoče vaša definicija zdravljenja jemanje tablet ter na takšen način utišati svoje telo? Resnično zdravljenje pomeni, da poslušate sporočila, ki vam jih telo skuša posredovati ter narediti spremembe, ki bodo ustvarile lahkotnost in sproščenost namesto bolezni in občutka, da ste obstali na mestu – v vašem telesu in življenju.

  1. OBČUTITE SVOJA ČUSTVA NAMESTO, DA JIH POTLAČITE.

Večina ljudi porabi preveč časa z razmišljanjem namesto z občutenjem. Ko se nedobrodošla čustva pojavijo, jih želijo utišati s tem, da gledajo televizijo, jedo nezdravo hrano, se pogovarjajo po telefonu, berejo knjige, poslušajo glasbo, kadijo, jemljejo mamila, pijejo alkohol … Naša čustva so ključ do dobrega počutja. Vedno se pojavijo z razlogom. Povedo nam, kaj nam služi in kaj nam ne – ali gre življenje po poti, ki je naša – ali pa se gibljemo v napačno smer. Omogočajo nam, da razbijemo oklep s katerim ne dopustimo, da v svojem življenju doživljamo zdravje, mir in radost.

  1. DIHAJTE ZAVESTNO.

Ko ljudje dihajo plitvo in hitro, je telo v krču, nesproščeno, celice pa ne dobijo dovolj kisika. Ko pa dihamo s trebušno prepono, počasi, globoko in zavestno, občutimo svoje telo, se povežemo s svojo intuicijo, um se sprosti. Občutimo povečano energijo in počutimo se odlično. Zavestno dihanje zdravi vse težave.

  1. JEJTE ZDRAVO IN ZAVESTNO.

Izogibajte se hitre in predelane hrane, ki vsebuje veliko sladkorja, maščob, neužitnih kemikalij. Ljudje pogosto jedo hitro brez da bi se sploh ukvarjali s tem, kaj jedo, jo zares okusili in uživali v njej. Ko v hrani uživamo, veliko bolj jasno občutimo, kaj naše telo zares potrebuje. Da smo zdravi med drugim pomeni tudi, da jemo zdravo hrano, ki krepi naše telo, nam daje energijo, vitalnost in dobro počutje. Vzemimo si čas za načrtovanje zdrave prehrane, ki jo jemo počasi in žvečimo zavestno. Na takšen način dajemo svojemu telesu možnost, da se zdravi in regenerira hitro ter z lahkoto.

  1. GIBAJTE SE.

Veliko ljudi stagnira, je v depresiji, brez navdiha in s preveliko telesno težo. Prav vsak izmed nas si lahko izbere vadbeni program, ki mu pomaga, da postane močan, zdrav, vitek in fit. Redna vadba nam pomaga, da se v svojem telesu počutimo odlično, se z lahkoto razstrupljamo, imamo veliko energijo in smo zdravi. Možnosti je ogromno: sprehodi, plavanje, joga, planinarjenje, smučanje, rolanje, kolesarjenje, ples, tai chi, borilne veščine, tek …

  1. POSLUŠAJTE SVOJE TELO.

Poslušajte se, kdaj je čas za  počitek, meditacijo, zabavo in delo. Kakšen je vaš optimalen ciklus? Kaj lahko storite, da bo vaše življenje bolj produktivno? Ko ljudje ne poslušajo sebe in svojega telesa prihaja do stresa, napetosti, strahu, frustracij in bolezni. Vzemite si odmor vsake toliko časa. Raztegnite se, globoko zadihajte, meditirajte. Vse to nam pomaga, da se namesto utrujeni in v stresu počutimo zdravi, kreativni in sproščeni.

  1. BODITE KREATIVNI.

Kreativnost nam omogoča, da smo sproščeni, se zabavamo in raziskujemo. Daje nam možnost, da se učimo, širimo in raziskujemo svoje talente. Ko so ljudje kreativni, imajo navdihe, so domiselni in iznajdljivi. Zabava in kreativnost nam podaljšujeta življenje, zato si poiščimo aktivnosti, kjer se lahko izražamo kreativno.

  1. V SVOJE ŽIVLJENJE VNESITE VEČ BARV.

So barve ob katerih se počutimo slabo, depresivno ali utrujeno in na drugi strani barve ob katerih se počutimo lahkotno, radostno in živahno. Bodite pozorni ob kakšnih barvah se počutite dobro in te barve dodajte v svoje življenje več. To lahko pomeni tudi, da svoje stene pobarvamo zeleno, ker se ob njej počutimo sproščeno in mirno ali da nosimo svetlo oranžno obleko v kateri se počutimo polni energije. Naj bo barvito.

  • NAJ HVALEŽNOST POSTANE VAŠ NAČIN RAZMIŠLJANJA.

Osredotočite se na vse, kar imate v življenju, namesto, da razmišljate o tem, kaj nimate in se pritožujete o pomanjkanju in omejitvah. Zapomnite si, vse, na kar se osredotočamo, raste.